DOA SENJATA MUKMIN

Firman Allah maksudnya:

" Dan apabila hamba-hambaKu bertanya kepadamu mengenai Aku, maka (beritahu mereka); Aku perkenankan permohonan orang yang berdoa apabila dia berdoa kepadaKu. Maka hendaklah mereka menyahut seruanKu dan hendaklah mereka beriman kepadaKu supaya mereka menjadi baik serta betul."

(al-Baqarah:186)

June 28, 2012

Senyum

Assalamualaikum...
Selamat malam semua...eh belum, baru nak mula la...huhu..

Malam ini aku cukup beremosi entah kenapa..Bukan kerana sedih tapi sebak secara tiba2..aku rasa aku cukup tabah beberapa bulan kebelakangan ini kerana banyak ujian yang dianugerahkan oleh Allah yang menyayangiku..

Saat ini aku mampu tersenyum dengan diriku..bukan bermegah tetapi aku bangga dengan kurniaan Allah terhadap diriku..aku semakin kuat, semakin sabar dan hilang kemarahan yang sering aku bermasalah tentang itu(betul ke ayat ni)..haha..

Biar la sesukar manpun ujianMu ya Allah, aku bersyukur kerana hikmahMu terlalu besar..

 aku tersenyum kerana itu...


with love, CN..


No comments: